Ännu en dag hemma




Ja jag är hemma idag med, men mår lite bättre i magen så imorgon bär det av till jobbet igen. Trollen är just nu på dagis, pappa körde dem dit i morse och jag ska hämta dem i em. Själv ska jag försöka ta det lite lugnt och inte stressa runt som en besatt, men tyvärr måste jag åka iväg och handla. Rena pesten idag när det är så nära påsk, men stortroll har ju födelsedag imorgon och vi behöver en del tills dess och resten av helgen. Hade egentligen tänkt åka ikväll men eftersom jag är hemma kan jag likabra åka nu. Sen kanske jag ska börja lite smått med lillfisans gardiner, får se vad jag orkar. Inte stressa, då gör det ont i magen....

Nä ni bäst att göra nåt vettigt av denna dag.

Hörs kanske ikväll...

//♥Madeleine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0