Det svider

I magen...... Vet inte vad som är fel, men nåt är det. Är iaf hemma imorgon med sen ska jag väl försöka ta mig till jobbet och hoppas på att jag inte behöver sitta större delen av dagen på toa. Nu har jag ju tabletter som visseligen inte funkade så bra. Men men....
Idag har jag varit hemma från jobbet och trollen fick en kort dag på dagis. De fick vara där mellan 15.15 och 17.30, vilket då betyder att jag skulle ha jobbat 16-21 och pappa skulle ha hämtat. Själv var jag hemma den lilla stunden och försökte ta igen mig. Gick väl så där när magen inte samarbetar med mig för tillfället.
Aja nog om min sabla mage. Mitt lilla troll, hon är för rolig ibland. Idag skulle hon minsann inte sova middag, nähe sa jag skyll dig själv om du är trött på dagiset sen. Så trollet fick vara uppe när jag och stortroll såg på film. Själv måste jag ha somnat en stund för filmen var väldans kort tyckte jag..... Iaf så säger stortroll att lilltroll nu har somnat.. Skit oxå, hon somnade en halvtimme innan vi skulle åka. Men den halvtimmen räckte tydligen för hon var pigg som en lärka på dagiset och var inte allt trälig när jag hämtade. Egentligen skulle pappa ha gjort det men han hade möte idag och eftersom jag nu var sjuk så gick han på det. Hela kvällen med trollen var mysig, vi fuskade idag och åt kvällsmat i vardagsrummet till Bolibompa. Urmysigt tyckte kidsen, sen var det på med pyjamasar och nattblöja, tandborstning och nattsaga.
Nu ska jag och älsklingen gå ner och sova, tidig morgon imorgon.....




Ha en bra kväll och sov så gott!

//♥Madeleine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0