En helt vanlig dag

Idag har det inte hänt nåt särskilt, bara jobb och hämta barn. Eller jo en grej hände faktiskt på jobbet idag. Min sambo ringde och sa att han behövde ha min bil. Va!!! Min bil är ju inte ens trasig för en gångs skull. Men iaf på hans jobb hade de fått in en likadan som min som var trasig och jag hade tydligen nåt på min bil som de inte hade hemma. Så nu mer kan jag inte styra radion via ratten längre. Men sambon har lovat att jag ska få tillbaka den funktionen snart igen. Jag fick iaf tillbaka bilen mitt i min lunchrast.... Aja skit samma huvudsaken är väl att jag hade nåt att åka hem i efter jobbet.

Jag känner mig så himla trött nu för tiden, undrar om det är Claritynet som gör att jag är så degig i skallen. Fan pollenallergi är ett skit.....  Men men inget jag kan göra åt, är ju bara och käka piller så man kan andas iaf. Måste bara komma ihåg att hämta ut mer medicin på apoteket. Var ju där för några dagar sen och köpte Ipren men kom jag ihåg det viktigaste av allt då.... Näpp så nu är alla astma mediciner slut och det börjar kännas i bröstet. Men imorgon när jag lämnat barnen på dagis då ska jag passa på innan jobbet.
Nog om detta. Nu ska jag faktiskt ta mig en varm dusch för jag fryser som en hund.

Ha en bra kväll!!



♥Madeleine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0