Ett sista inlägg idag....



Jag hann att städa klart, även om det tog lite längre tid än jag hade tänkt. Men när jag väl satte igång märkte jag att jag hade jordens träningsvärk i vänster lår. Och inte vet jag vad jag har gjort för ont för att få det.... Kanske nån dum gymnastisk övning eller nåt...
Jaja, sambon kom hem skapligt idag och då satte vi igång att diskutera om vi skulle utöka vårt tv utbud nu när vi snart ska flytta ner tv rummet i källaren. Hmmm vi kom väl inte fram till någe bra. Ska tänka på saken till imorgon.
Sen upptäckte vi ju att Lillfisan tycker det är himla intresant hos grannen så vi bestämde oss för att sätta upp gunnebostaketet så trollen är på rätt sida. Det gick väl så där att få upp det. Men efter några väl valda ord så sitter det på plats. Ska bara spänna det lite, men vi orkade inte då klockan tydligen hade sprungit ifrån oss och vi inte hade hunnit med nån middag. Så in och börja med den och sen in med trollen i duschen och i säng med dem.
Själva ska vi lägga oss oxå nu och kanske diskutera klart, vem vet.

Så hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag!



God natt allesammans!!

♥Madeleine♥


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Då vet vi ju varför du har träningsvärk :-P

2009-04-20 @ 14:02:41
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0