Fredag



Fredag idag och jag är ledig idag med. Skönt! Ska försöka städa lite här hemma. Det går åt idag.... Lillfisan vill inte ha blöja på sig förut.... Bara tosor (trosor) som hon säger... Och det kan ju bara sluta på ett sätt då hon inte alltid hinner till toa. Så just nu har vi lite kissfläckar lite var stans så en städning kanske är på sin plats. Är väl bäst att sätta igång innan klockan blir för mycket. Tänkte nämligen att vi skulle hinna med att gå ut en sväng med nu när solen äntligen har fattat att den ska vara framme.
Okej först måste jag övertala sonen att byta om till nåt annat än mitt nattlinne, prinsesskrona och halsband till skärp. Vet inte vad det är med det där nattlinnet... Han fullkomligt älskar det. Så just nu leker han att han är en prinsessa och jag är kungen, vad Lillfisan är vet jag inte. Hon springer mest runt med dockvagen och är allmänt i vägen för Stortroll.

Nähe det kanske är bäst att sätta lite fart så man hinner nåt idag.

Ha en bra dag!



♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: AC

Hoppas ni får en trevlig helg!

2009-04-17 @ 11:11:54
Postat av: Anonym

En blivande liten Babsan måntro..?! Urhärlig verkar han!! /Mats

2009-04-17 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0