Jobb ikväll

Ja ikväll jobbar jag, barnen är på dagis just nu så det är pappa som hämtar idag. Själv har jag smält i mig lite lunch och snart ta fram tyget till Stortroll nya gardiner. Han har bestämt att han vill ha Spindelmannen på sina nya gardiner så det ska han få. Jag har lovat att bli klar med dem till hans födelsedag så det är väl bara att sätta lite fart eftersom han fyller på torsdag.....
Idag är det lika fint väder som igår så det känns väl så där att gå och jobba om en stund... Suck och pust..... Men men sånt är livet. Imorgon jobbar jag dag vilket är så skönt och på söndag är det kväll igen så hela helgen är ju inte förstörd.

Nä ni den där klockan har en förmåga att alltid bli förmycket när jag ska göra saker och ting.... Så nu måste jag avsluta det här och göra nåt vettigt.

Ha det bäst, flodhäst

♥Madeleine♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0