Kvällsjobb

Idag blev jag brutalt väckt av sotaren som bankade på dörren. Fan då hade totalt glömt bort att han skulle komma idag nån gång mellan 7.30 och 10.00. Han var här ca 8.30 och jag hade lyckats somna om i Lillfisans lilla säng så jag var inte så värst vaken då. Barnen satt bredvid på golvet och titade på barnprogram. Nu var det ju inte riktigt meningen att somna, skulle ju bara vila lite medans barnen tittade på sina barnprogram.
Men men sotaren gjorde det han skulle och snabbt som ögat ilade jag in i badrummet och klädde på mig lite mer anständigt än nattlinne. Sen var det ju bara att duka fram lite frukost och sen hade vi lite mysförmiddag innan det var dags att åka till dagis.
Så nu är barnen där och jag ska om en stund åka till jobbet. Woho vad jag känner för det när solen skiner så vackert ute. *NOT*
Har föresten lagt in om lite semester v. 21, så vi får väl se om jag får det. Jag skulle behöva det känns det som, är lite trött just nu och känner väl att jag skulle behöva göra nåt här hemma innan sommarsemestern börjar.
Näpp om man skulle göra nåt vettigt innan man måste åka...

Ha en bra dag!!!



♥Madeleine♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0