Magras och nya gardiner

Hmmm idag var ju min lediga dag och vad händer då om inte att magen pajar ihop fullständigt. Skit oxå när det var så fint väder ute. Kunde helt enkelt inte gå en meter utanför dörren utan att springa på toa. Inte så värst kul för barnen som ville gå ut. De fick snällt vänta tills pappa kom hem så de fick lite luft i lungorna idag.
Jaja vad är en bal på slottet. Som jag känner just nu ska jag nog inte gå till jobbet imorgon.

När vi nu fick lov att vara inne hela dagen passade jag på att sy Stortrolls nya gardiner.




Och så här snygga blev dem. Stortroll är jättenöjd :-). Hoppas han blir lika nöjd med bäddsetet jag har köpt till hans födelsedag som matchar gardinerna.

Nä ni magen vill inte längre..... Måste gå...

På återseende!!

//♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette

har något till dig på min blogg =)

2009-04-07 @ 14:16:13
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0