Och därmed basta!!!

Ja nu har jag sagt ifrån här hemma om att vara så mycket själv med barnen och inte få nån som helst egentid alls. Förvånandsvärt gick det hur bra som helst att prata med sambon, han förstod hur jag mår och nu ska vi jobba på en lösning. Ni anar inte hur skönt det ska bli. Och jag måste bli bättre på att säga ifrån och inte ta på mig för mycket här hemma. 
Jag fick mig en lite tankeställare idag på jobbet när vi hade genomgång om stresshantering. Hon som höll i det visade vilka symtom det kunde bli av stress och jag hade nog samtliga..... Oj då, det kanske inte är så bra.... Så nu ska det minsann bli ändring här i huset. Så imorgon ska jag tänka ut hur jag ska få denna åtrovärda egna tiden för mig själv. Vilket då kanske kommer att involvera lite släkt och vänner och självklart sambon då då. Ja ja jag får se imorgon hur jag lägger upp den attacken. Men som sagt jag mår lite bättre nu inom mig nu när jag äntligen har sagt vad jag tycker här i huset.
Annars så raspar det fortfarande i halsen och det känns som om förkylningen inte riktigt vill bryta ut. Så antingen bryter den ut nu eller så ger den med sig tycker jag.

Ja allting går ju inte i moll här huset. Imorgon är jag och trollen lediga så om vädret tillåter ska vi ut och plantera om lite krukväxter och kanske bära in den sista veden innan den nya kommer. Men som sagt det är om vädret tillåter annars vet jag inte vad vi ska hitta på. Vi får kanske helt enkelt våldgästa nån då. Ja ja morgondagens bekymmer, nu kan jag säga att filmen på tv:n hägrar och sen är det bums i säng.

Ha det bäst!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: AC

Bra att du tänker på dig själv oxå!

Du vet vad vi pratat om så det är jättebra att du tar tag i det,annars är det ju lätt att det bara rullar på...



Härligt med en ledig dag med blomplantering!



Stor Kram!

2009-04-16 @ 07:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0