Underbar dag idag

Som sagt så var ju jag och trollen ute i fm och planterade om lite krukväxter. Det gick hur bra som helst, stortroll tyckte det var så himla kul och han hjälpte mig massor. Lillfisan gick mest runt elle rättare sagt åkte runt på bobbycaren och förde en massa oväsen. Sen upptäckte ju jag att klockan var över lunchdags så då gick vi in för att äta lite. Lillfis somnade efter maten och stortroll och jag tog igen oss lite vi med. Jag hann tom att tvätta tre tvättar idag. Inte illa va?!

Nu ikväll har jag varit iväg och gjort veckans handling. Så skönt att kylskåp och sånt är påfyllt igen. Så nu när jag kom hem satt en trött liten kille och väntade på mig, han älskar att hjälpa till och packa upp varor. Min lilla hjälpreda.... Men nu har han gått och lagt sig och förhoppningsvis somnar han gott rätt så snart.

Själv ska jag slösurfa en stund till sen ska jag och sambon prata lite om de kommande helgerna.

Ha en bra kväll!!



♥Madeleine♥


Kommentarer
Postat av: Hella

låter som du har haft det bra idag. Men jag bara undrar: Var ställde du mina matkassar?

Har sparat det roliga till imorgon vi.

2009-04-16 @ 21:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0