Undrar vad som är på G??

Sambon var hemma idag med magont och kände sig allmänt off. Lillfis är snorig och lite hostig men på gott humör ändå. Själv fick jag skallebang på jobbet och bara längtade efter att få komma hem. Stora trollet är väl den ända som inte har nåt än så länge, men vänta bara snart dyker det väl upp en eller flera blåsor.... Det skulle inte förvåna mig om jag säger så.
När jag och trollen kom hem idag hade kära älsklingen gjort lite mat, men efter den var jag tvungen att lägga mig och vila en stund. Så nu mår jag väl lite bättre, huvudet har slutat att värka iaf men nu känner jag mig lite raspig i halsen ist. Hoppas det inte blir nåt, var ju nyss sjuk för sjutton!!!
Imorgon är det arbetsdag för oss allihop eller ja jag och sambon ska jobba och trollen till dagis. Trodde jag slutade tidigt imorgon men icke, då blev jag brutalt påmind om att det är möte på em om nån hälsogrej vi gjorde i höstas. Det hade jag totalt glömt bort så jag var tvingen att fråga på dagis om jag hade sagt till om det och det hade jag som tur var. Jag som hade tänkt plantera om lite krukväxter, men det får jag väl ta på torsdag då.
Aja så är det med minnet ibland...

Just det för den nyfikne så har jag äntligen lagt in bilderna från vår nya toalett nu så jag tänkte bjuda på några av dem.
Och lova mig nu att inte sno nån bild utan att fråga!!!!!





Skitdatorn vill inte ladda upp fer bilder så ni får nöja er med dessa för idag.

Nu skriver folk på msn så det är väl bäst att jag svarar....

Adiós

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Hella

Vad fint det ser ut!! Lite nöjd måste du väl vara iaf. Haha det har allt varit lite kul att läsa din blogg, älskar din bil va´?

Ha det bäst.

Kram Hella

2009-04-15 @ 19:58:25
Postat av: Hella

Kolla va jag kan........

2009-04-15 @ 20:48:14
URL: http://hellaliv.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hihi går som bäst för dig :-)



Dop den 9 maj ni å dina föräldrar är välkommna. skulle ha varit förbi med inbjudan men åker nästan aldrig till stan längre..



Badrummet blev skitsnyggt. Stor skillnad ifrån förut. Du ska se undervåningen :-) den är inte heller sig lik. Allt är inte färdigt än då då men snart =)

2009-04-16 @ 10:42:03
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0