Var sjutton är solen idag???




God morgon!!

Idag lyser visst solen med sin frånvaro. Gör i och för sig inget då jag hade tänkt rensa ur min garderob så lillfisans kläder kan hänga där. Jag och sambon ska ju egentligen ha våra kläder i en garderob i källaren, men det är ett litet problem där... Vi har ingen garderob.... Men jag tänkte att jag skulle packa ner alla kläder i kassar och ställa ner, får se om jag ev kan stuva in en del av kläderna i skänken som står i badrummet eller i trådbackarna under tvättmaskinen och torktumlaren.
Får se om vi hinner ut nåt idag eller om det ska vara så här gråmulet resten av dagen. Ikväll ska vi iaf in till Kråkan och tita på årets första tävling. Det är Kenny Olssons minnestävling ikväll, nästa tisdag är det säsongsstart. Ska bli så kul att åka in och titta, tänkte ta med trollen oxå den här gången. Får se vad jag ta på dem, för klantmorsan glömde överdragsbyxorna på dagis.... Men det kanske blir så pass kallt att de kan ha termokläderna. Aja jag löser det på nåt sätt.

Nu ska jag göra lite frukost och sen är det väl bara att sätta igång och styra här hemma. Plus att Stortroll vill spela Pippi på datorn.

Ha en bra dag!!



♥Madeleine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0