Min son

säger att det bor vargar i slänten, så man måste vara inne annars kommer de och äter upp en. Så det så!
Haha fantasi har han iaf. Frågade förut vad vargar äter och då svarar ungen att de äter människor och andra djur, sen bor de i Småland oxå.
Undrar vart han får allt ifrån???
Sen har den unge herrn börjat att argumentera emot precis allt vi säger till honom, vilket är hur irreterande som helst. Särskilt om man har väldigt dåligt om tid, då måste han sätta sig på tvären och ifrågasätta allt och göra tvärtom. Då är man ju färdig att strypa ungen, tur att man kan behärska sig. Sen kan han vara en helt underbar liten kille som bara vill gosa, kan och vill hjälpa till med allt. Men jag antar att det är bra för utveckligen att svänga lite mellan att vara uppnosig och senare hur gullig som helst. Hur han än är så älskar jag honom hur mycket som helst.




Lillasyster däremot är så satans envis så det finns inte.... Antar att hon lär sig av storebror. Just nu får vi inte hjälpa henne med nåt, hon kan minsann SJÄLV. Visst hon är duktig, hon hon kan mycket men ibland blir det lite galet, som att byxorna kan hamna både bakåtfram och ut och in. Och skulle man då kommentera det blir hon så sabla sur och det tar en hel evighet att få henne på bra humör igen. Undrar vart hon fått det ifrån för jag har mitt kvar?? Hon är tydligen likadan på förskolan. På tal om förskolan så har Lillfisan blivit biten igen av samma lilla flicka som förra gången. Denna gång hann ungen och bita Lillfisan två ggr i ryggen, så hon har haft några snygga märken där i några dagar nu. Den här flickan är nästan jämt på min lilla flicka, ska jämt sno hennes napp eller allra helst hänga sig i Lillfisans långa fina hår. Men nu ska visst personalen ha hårdbevakning på denna lilla flicka och hoppas att det följs för jag tycker att det är lite trist att få hem en unge som bara pratar om att hon har blivit dragen i håret. Den här lilla flickan är yngre än Lillfisan men lika lång som henne eftersom Lillfisan är ganska liten till växten, så Lillfisan är väl ett tacksamt offer.
Nä ni nog klagat om det.... Hon är min lilla flicka och kommer alltid att vara det, pluttisen.





Nu är visst klockan mycket igen och sängen hägrar....

Just det imorgon ska jag träffa en väninna som jag inte sett på 4 år. Ska bli hur kul som helst.

Näpp nu är det sängen som gäller.

Natti natti

♥Madeleine♥


Kommentarer
Postat av: Hella

Så hon kommer iaf, hoppas ni får kul.

2009-08-21 @ 23:06:35
Postat av: Mats

Mammas pojke märker jag..

2009-08-30 @ 09:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0