Om man skulle ta och skriva lite igen då....

Vet att jag har varit dålig på att uppdatera de senaste veckorna, men jag har inte haft någon som helst lust eller ork. Det har varit lite mycket just nu men källaren och lite annat.
Men nu så tänker jag iaf tala om att jag lever och jag mår väl skapligt. Är grymt besviken på några i min närhet. Har för säkert en månad sen frågat dessa om de kunde ha trollen denna helg då jag och sambon skulle på GP i Målilla och bo i husvagn hos hans kusin. Vi kom överens om att vi skulle höras av när det började närma sig. Så förra lördagen ringde jag dem både hem och på bådas mobilen utan resultat. I måndags hade jag fortfande inte hört ett ljud så jag skickade ett sms, men idag söndag har jag fortfarande inte hört ett endaste litet knyst från dem.
Vi kom iväg utan barn ändå, då min mormor ställde upp och hade trollen över natten. Det jag blir så satans arg och besviken på är att bli bemött med denna sabla tystnad. Alltså hur svårt är det att säga ett enkelt nej och göra det i god tid så man slipper ta till nödlösningar i sista stund.... Jag kommer definitivt inte att fråga de nån mer gång om barnvakt det är ett som är säkert!!!
Nog om detta nu.
Helgen har varit helt fantastisk, med trevligt sällskap och en bra tävling! Har ju aldrig varit på ett GP förut och det här vill jag göra fler gånger. Men då vill jag nog att min favorit ska vinna och inte komma tvåa vilket han då gjorde igår. Hoppas vi kan åka nästa år med.
Trollen var ju hos min mormor och hade det bra. Tror att mormor tyckte det var lite kul att ha de för sig själv en stund och de hade faktiskt skött sig och sovit skapligt.
Nu sover trollen i sina sängar och själv ska jag väl oxå ta och krypa ner i MIN säng. Det ska bli sååå skönt. Men som man brukar säga "Borta bra men hemma bäst".

Just det svägerskan fyllde ju år igår och hade lite party. Hoppas det blev lyckat och att du fick många paket!! Grattis i efterskott (om du inte läste mitt sms igår).

Näpp nu mot duschen och sedan sängen, imorgon är det jobb som gäller....

Natti natti!

 ♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Mats

Taskigt! Bara att bemöta dom som dom bemött er!

2009-08-30 @ 09:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0