Så var det dags igen då......

Igår kväll var min avd på jobbet här på lite julmys. Jag bjöd på tomtegröt och skinksmörgås, samt en massa godis och annat gott. Själv fick jag en jättefin amaryllis, en vit av de som var här. Sen hade vi lite julklappsutdelning. Trevligt trevligt måste jag säga.
Egentligen skulle sambon och trollen vara på ett möte på Kråkvilan, men de kom hem 45 min efter att mötet börjat, för Lillfisan har fått VATTKOPPOR. Kul i jul säger jag bara....... Tar sjukdomarna aldrig slut mån tro????? Nu är det 4:e veckan som vi är hemma fö diverse sjukdomar. Snart har vi väl fyllt vår kvot för allt skit som finns. Aja den här gången får sambon vara hemma första tiden sen får vi se om jag kan vara hemma nåt.... Eller om han är hemma hela tiden, sen får vi ju se om Stortroll oxå får *HOPPAS HOPPAS*.
Hoppas ingen blev smittad som var här igår...
Stortroll han kopplade på stora charmen och charmade alla som var här, sen tyckte han att det var kul att det var en liten hund här oxå. Det tyckte Lillfisan oxå för den delen, men hon var mest intresserad av att gå och lägga sig.
Men förutom att Lillfisan ser ut så här:



och så här:



Så tycker jag att kvällen blev lyckad.

Inatt fick vi faktiskt sova ordentligt, vilket var skönt både för mig och för Lillfisan.

Fast just nu är vi oerhört populära, alla vill visst ha vattkoppor, så alla vill komma hit :-). Det är väl enda gången som nån vill komma till en när man är sjuk.


Näpp nu är det lunchdax i Högås!

Ha en bra dag!!!

♥Madeleine♥


Kommentarer
Postat av: jeanette

givet... enbart för att Sara har vattkoppor annars skulle ingen komma :-P

Nä vars. vi lyckas ju aldrig pricka in samtidigt

2009-12-03 @ 13:09:38
Postat av: AC

Pricken!

Kärt barn har många namn.

2009-12-03 @ 13:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0