Snölek

Idag har jag och trollen varit ute och busat runt i snön. Stortroll trivs som fisken i vattnet, medans Lillfisan är mer skeptisk till det där kalla som har fallit på backen. Men hon höll ut iaf och stannade hos oss tills vi alla tre gick in. Vi tog även en liten promenad med Lillfisan i pulkan och det gillade hon. Stortroll han sprang mest och kastade sig i varena snövall han kunde hitta.
Tog lite kort när vi var ute.









Ja annars har det inte hänt så mycket här hemma. Det var min sista vabdag för i år och nu har jag semester till den 1/1-2010.

Jo just det var ju på bvc med Lillfisan i tisdag för en 2½ års kontroll. Hon är 88 cm lång och väger 11,9 kg, hon blev klart godkänd av bvcsköterskan. Lillfisan kan visst lite mer än vad 2½ åringar ska klara av, men vad gör det hon lär sig ju av sin storebror.
Nä nu fick jag skrivkramp.... Får se om jag kommer på nåt kul att skriva om imorgon då vi ska ta hem vår fyrhjuling.

Ha en bra kväll!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: AC

Skönt med semester så länge!

Se till att njuta av ledigheten och familjen.

Kramar i massor!

2009-12-21 @ 17:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0