En vecka kvar nu

Japp nu är det bara en vecka kvar och jag nåste erkänna en sak...... Jag har ingen som helst lust att börja jobba igen, skulle kunna tänka mig att gå tillbaka i mitten på aug eller början på sep. Nu är ju inte det möjligt men det vore skönt. Har för övrigt haft en helt ok semester så här långt, det har hänt en hel del i källaren och om jag kunde få ändan ur och ta lite bilder så ni får se. Men men ska skärpa mig och försöka komma ihåg det nån dag denna vecka. Måste säga att det blir riktigt snyggt där nere nu.

Just nu har sambon lagt beslag på min laptop så jag fick ta den gamla datorn. Men snart ska jag roffa åt mig den och gå ner till sovrummet och lägga mig för att glo på en film.

Annars inget nytt att förtälja, det lunkar på som vanligt här hemma.

Nope nu meddelade sambon att han tröttnat på datorn och skulle gå ner för att duscha, så jag ska väl ta och göra honom sällskap så vi kan se den där filmen nån gång.

God natt allesammans!

♥Madeleine♥


Kommentarer
Postat av: Hella

Hjälp! Jag får alla möjliga konstiga bilder i mitt huvud om vad som händer i den där källaren!

2009-07-12 @ 21:57:18
Postat av: Mats

Hahaha, samma här! Duscha tillsammans och vem vet mer vad som försigår "down in the dungeon!

2009-07-13 @ 05:38:17
Postat av: AC

Se till att ni njuter av sista semesterveckan nu!!!

2009-07-13 @ 11:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0