Lite bilder från semestern

Astrid Lindgrens Värld 25/6



Pippi showen

Nils Karlsson Pyssling

Lotta på Bråkmakargan- Visst är de söta...

Likadana tröjor är ett måste.

Lillfisans snygga blåtira



Min tårta,


Stortroll lärde sig hur datorn funkar... Här spelas det Pippi


Åktokig unge.....

Japp det var några bilder från min semester. Måste säga att det här var en av de bästa semestrar jag någonsin haft, kanske för att jag var så pass slutkörd när jag gick på semester och verkligen njöt av att få vara ledig. Min semester har innehållit en hel del sol och bad, ALV, mys och självklart umgänge med mycket goda vänner.

Nu är det jobb som gäller...... Fast...... Det är rätt skönt att komma in i lite rutiner igen.

Ps. Hoppas det är ok att det är andra barn med på bilderna, om inte tar jag bort de omedelbums.

Love
♥Madeleine♥ 


Kommentarer
Postat av: Mats

Jo, den semestern kan hon inte klaga på, men har man inte sett den klänningen förut..?!

2009-07-26 @ 05:50:57
Postat av: Anonym

Det är ok!

2009-07-28 @ 09:52:41
Postat av: AC

Ser ut som om semestern har varit mkt lyckad.

Nu är det bara att se framemot nästa!!!!

Hoppas ni får en bra dag!

2009-07-28 @ 09:55:18
Postat av: Jeanette

Nu har hon lyckats nu är Brolle borta

2009-08-04 @ 07:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0