Semesterrapport

Kanske dags att avlägga en lite rapport från semesterparadiset.

Hmm vad har vi gjort då...... Jo vi har badat mest hela tiden förutom då det började att ösa ner en massa regn. Vi var även i Astrid Lindgrens värld första veckan och var mycket uppskattat av alla barnen som var med. Bäst var nog Pippi showen tror jag. Och eftersom det var ungefär hundra grader varmt och strålande sol så lyckades ju jag med konststycket att bränna axlarna, så nu har jag en himla snygg solbränna där nu när jag har fjällat klart.
I källaren har det hänt lite grejjer men inte så mycket som vi hade planerat, sambon sa att det kändes inte speciellt motiverat att vara där när solen skiner och det är 35 grader. Tycker faktiskt att han är en aningens känslig. Men men han har iaf hunnit sätta upp lite plankor, kopplat om lite el och limmat ihop brädor. Själv väntar jag på att det ska bli min tur att bättringsmåla och måla klart hallen/trapphuset.
Sen har det ju självklart varit speedway oxå som vi varit och sett på. Ett GP-kval i Motala, det var himla kul att se lite storfräsare köra om platser i nästkommande GP. Förra året hade vi trollen med oss och då fick inte jag se så speciellt mycket, så i år ordnade vi barnvakt. Trollen fick vara hos sin moster och hennes blivande man. Gulliga de hade trollen över natten och kom hem med dem dagen efter. Hur skönt som helst att få sova utan att ha en Lillfisa sovandes på en. På kvällen roade vi oss med att gå ut och äta, jättemysigt!
Ja just det jag har ju fyllt år oxå, fick en hel del braiga saker, fick bla ett presentkort på en valfri spa behandling på Söderköpings Brunn av mina nära och kära. Det ska utnyttjas vill jag lova! Ska bara försöka övertala nån att följa med.
I måndags när det regnade som värst fick jag ett jättesug efter en laptop, så nu sitter jag och skriver på min nya fina dator. Snälla fabror P har varit här och hjälpt mig få igång vår trådlösa router så nu kan jag surfa vart jag vill här hemma.

Nähe nu börjar trollen att signalera det är dags för lite frukost och jag vill väldigt gärna ha mina ben kvar så det är väl bäst att gå och plocka fram lite.

Ska försöka skriva nåt i kväll om jag orkar för vi kommer hem ganska sent idag för det är... tada SPEEDWAY. Det är en regnmatch som ska köras idag.

Näpp nu måste jag gå!

Ha en bra dag!


♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Hella

Jo men om du tjatar så kan jag väl hänga med på spa!

2009-07-08 @ 18:26:41
Postat av: Mats

Hon lever, min gud HON LEVER!!

2009-07-12 @ 05:56:13
Postat av: Jeanette

anmäler mig frivilligt på spa

2009-07-14 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0