Besök

Idag har jag varit hemma från jobbet då min mage strular igen. Började redan i lördags så jag fick gå hem från jobbet och sen dess har jag varit hemma. Men nu börjar magen komma i form igen och jag tänker gå och jobba på torsdag då det är sista dagen innan semestern. Så idag har jag mest tagit det lugnt och försökt att göra så lite som möjligt. I fredags lyckades ju jag att tappa min mobil i backen så högtalaren sprack eller vad som nu hände för jag hör inte ett smack, iaf så åkte jag in till stan för att kolla på en ny liten sötsak och hittade en på Media Markt. Eller jag hittade flera tänkbara, men beslutade mig tillslut för en Nokia 3600 en rosa vad annars. Tur hade jag oxå för egentligen har Nokia slutat tillverka just den modellen i rosa, så jag fick köpa demoexet för en vettig peng. Nöjd blev jag och det var väl tur det.
Sen var det ju bara att åka tillbaka till Sörping för att hämta barnen, hade i nåt svagt ögonblick lovat Stortroll att vi skulle hälsa på hans gamla dagmamma. Och tänk att ungen kom ihåg det idag...... Så det var ju bara att svänga förbi dagmamman på vägen hem och det blev riktigt lyckat måste jag säga. Stortroll tyckte det var himla kul att träffa henne och lekkompisarna, så han grät faktiskt när vi skulle åka hem. Kraken, han ville sluta på förskolan och börja hos henne igen. Nu går ju inte det eftersom hon går i pension i höst. Det är synd för vi trivdes så bra hos henne. Men hon lovade att nästa gång de hade vägarna förbi antingen här hemma eller på förskolan så kulle hon kika in och säga hej. Mycket gulligt av henne tyckter jag.
Sen när vi äntligen kom hem så fick trollen se lite film innan maten, Tingeling tror jag det var. Sen var det ju dags för lite käk och sen ville Stortroll se Bee Movie så det fick han och efter en stund blev det väldans tyst i rummet så jag och Lillfisan kikade in och vi hittade honom så här på golvet.

Vad då trött och utslagen?!?
Det tar visst på krafterna att leka en hel dag, först på förskolan och sen lite hos dagmamman.

Nu sover de små och själv försöker jag hitta vettiga garderober till källaren, men det går mindre bra för det system jag vill ha behövs det mer takhöjd till. Crap säger jag bara...... Har visseligen hittat några med rätt takhöjd men då får vi inte plats med alla våra kläder, det är bara antingen hans eller mina kläder som får plats. Något irreterande. Helst hade jag velat haft garderober med skjutdörrar i vårt sovrum där väggen är längre, men man måste då ha en takhöjd på minst 205 cm och vi har 200 cm precis. Visst är det irreterande?!?!? Jag blir snart galen på det här!!!!!!
Hade ju lovat sambon att kolla sånt idag när han är på möte med Vargarna. Förresten borde han vara på ingång vilken minut som helst nu.

Aja nu ska jag se klart på CSI och sen är det duschen och sängen som gäller.

God natt allesammas!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Hella

Hyvel??!!

2009-06-15 @ 22:42:50
Postat av: AC

Så söt man kan vara när man sover då!

2009-06-16 @ 14:05:18
Postat av: Mats

Vadå problem?! Du e väl en smart och uppfinningsrik kvinna?! Skaffa några sänglådor till förvaring av hans kläder..! hohoho..

2009-06-18 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0