Hipp hipp hurra för mig som blir 30 idag!



Japp idag hände det alltså. Jag blev tant på riktigt, men jag känner mig inte speciellt tantig för det. Jag känner mig snarare som om jag fortfarande skulle vara 22.

Uppvaktad blev jag nu på morgonen av mina barn och sambo, de kom ner med en macka och ett glas mjölk. Och sen sjöng de för mig oxå, Stortroll kunde hela texten "Ja må hon leva" och sen hurrades det för mig. Några paket fick jag dock inte för de fick jag redan i fredags, då hade vi skattjakt och sambon hade ritat en karta som vi skulle följa. Så inne i ett förråd i garaget hittade jag en ny dammsugare och inne i garaget hittade jag en Soda Streamer. Precis vad jag ville ha.

Idag har telefonen gått varm sen jag vaknade och mobilen har pipit oavbrutet. Sen kom mina föräldrar och firade mig en stund, av dem fick jag ett presentkort på Guldfynd och en orchideé *stava*. Så hittills har jag fått en dammsugare, Soda streamer, presentkort på 250:- från jobbet, 500:- från mormor, presentkort på Guldfynd på 500:-, en orchideé och en massa telefonsamtal, sms och gratulationer på Facebook. Så summan av dagen så är jag väldigt nöjd och nu ska jag ta och umgås lite med sambon och kanske se en film eller så.


Ha en trevlig kväll!!



♥Madeleine♥


Kommentarer
Postat av: Mats

Nu ger du väl sambon ett riktigt fint strykjärn då han fyller?! hahaha

2009-06-22 @ 05:44:27
Postat av: E-M

Tack, GRATTIS på födelsedagen!

2009-06-23 @ 21:17:56
URL: http://embol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0