Idag

Har jag jobbat som vanligt för att sedan stressa hem med barnen och fortsätta mitt andra arbete med vägföreningen. Hade några kallelser kvar som skulle skickas land och rike runt. Men nu är det gjort och det känns riktigt skönt. Sen skulle jag ju på möte inför det stora mötet efter midsommar, men eftersom sambon har varit i Stockholm idag på kurs så kom han ju givetvis hem väldigt sent då det var en krock på vägen och de fick stå i kö ett bra tag. Men snäll som han är ringde han hem en kvart innan mötet skulle börja för att tala om att nu var han bara tio minuter bort, men jag känner honom och han kom efter tjugo minuter.... Ringde till ordförande och sa att jag blir lite sen, men jag kom till slut och mötet kunde börja. Men vilket trist möte... Ordöranden vi har en sååååååå tråkig man får dra ur orden på honom så det är väl tur att kassören jagar på honom lite. Aja vi fick lite nerskrivet och nu är jag äntligen hemma men är trött som bara den och ska ta och krypa ner i sängen. ska upp skapligt imorgon för att åka och handla lite och sen ska barnen och jag ner till Las Vikas och ha lite fredagsmys med en annan familj. Det var bra länge sen vi sågs och vi/jag saknar de massor.

Nä ni sängen kallar.....

God natt gott folk!


♥Madeleine♥


Kommentarer
Postat av: AC

Vi saknar er oxå massor....

Ses snart!

2009-06-12 @ 07:54:17
Postat av: Mats

Nu e de fredagsmys..

2009-06-14 @ 06:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0