Min dator



Har fått tillbaka den gamla datorn och lämnat lånedatorn. Gamla datorn är tömd på allt dess innehåll och den är precis som vanligt. Trög och tråkig!!! Tar en hel evighet att ens logga in på msn eller komma ut på intenet för det verkar glappa i modemet i datorn. För rätt som det är så är jag inte ute längre och då går det ju självklart inte att surfa eller göra ett endaste dugg. Apjobbigt är det, kan sitta i flera timmar och bara bråka med datorfan. Lånedatorn var inte alls så här, klart det var ju en helt ny en, men denna har ju precis kommit tillbaka och det var tydligen inget fel på den. Den ska ju vara tömd på allt så att man skulle kunna börja om från början. Men hur i h-e ska jag kunna det när den inte ens kan hålla kvar uppkopplingen?!?! Fan fan vad jag hatar när det är så här!!! Får väl lämna in den igen då och tala om att den inte alls funkar som vi vill. Skitdator är vad det är.
Så här skulle jag vilja göra med den idag.


En dator ska bara funka inte krångla!!!!

Näpp nu ska jag natta Stortroll.

På återseende!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Mats

21/6 ´09 Ett stort grattis på 30-års dagen! Hoppas den varit bra!!

2009-06-21 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0