Mmm semester...

Ja idag kan jag ju säga att det har varit ett helt undebart semesterväder. Vi har varit ute mest hela dagen, både frukost och lunch intogs utomhus. Hur mysigt som helst. Sambon har varit iväg mest hela dagen idag då det har varit hemmamatch och då måste ju han vara där inne eftersom han är ansvarig för vip:en. Jag och barnen har lekt och stojjat på baksidan, där fyllde jag upp deras pool och jisses vad kul man kan ha i en pool. Stortroll satte rutschkanan i och sen åkte dem som små nissar och skratten ekade långt bort i "byn". Själv har jag väl inte gjort så många knop, mer än att busa med ungarna och gjort lite käk emellanåt. Efter Lillfisans middagslus fikade vi lite och sen ville Stortroll att vi skulle gå bort till grannen för att se om kompisen I var hemma. Så vi gick bort dit och han var hemma så trollen fick leka av sig en stund till. sen var det ju dags att gå hem eftersom dagens hemmamatch sändes på tv och den ville jag ju inte missa för allt i världen. Egentligen hade jag årsmöte med vägföreningen idag men min mormor mådde inte bra så hon kunde inte komma och ha trollen idag. Så de fick helt enkelt välja en annan sekreterare idag, men eftersom jag visste det här redan igår så sa jag till då. Så jag jag hoppas att ingen blev sur för det.

Lillfisan ja... Går numera under namnet Vira Blåtira. Anledning... Jo hon brukar ju sova hos oss när hon drömmer som värst. Så även för några nätter sen, fast då låg hon på min yttersida och självklart måste hon ju ramla ner och jag vet inte hur hon lyckades men hon har iaf fått en blåtira utan dess like. Tyvärr strular datorfan igen så jag kan inte lägga in några bilder längre. 

På torsdag drar vi till Astrid Lindgrens värld med familjen A och det ser vi fram emot, vädret verkar ju bli bra då med.

Näpp nu ska jag ta och slänga min trötta kropp i bingen.

Ps. Vargarna vann idag över Lejonen!!

Ha en fortsatt bra kväll!

♥Madeleine♥

 

Kommentarer
Postat av: Hella

Har hört talas om golfänkor, men speedway änkor finns visst dom med!!

2009-06-24 @ 19:33:30
Postat av: Mats

Men se vilket semesterväder hon fått!!! Avundsjuk, men inte missunsam..

2009-06-25 @ 13:51:18
Postat av: Mats

Hmmm... Tydligen inte bara jobbet hon tagit ledigt ifrån!

2009-06-30 @ 05:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0