Nedräkningen har börjat

Nu är det bara 7 arbetspass kvar till semestern. Går på semester nästa torsdagkväll. Gissa hur skönt det ska bli?!? Känner mig allmänt trött och sliten just nu och jag vet att det är fler som känner så. Så jag hoppas att alla får vila ut ordentligt på sin semester och kommer tillbaka med ny krafter.
Själva ska vi försöka bli någolunda klara med vår källare, är ju egentligen "bara" vardagsrummet kvar att göra nåt åt. Men där står allt material just för tillfället.

Nä ni nu ska jag ta och hoppa in i en dusch för att sedan krypa ner i sängen och förhoppningsvis få sova till imorgon då det väntar en ny arbetsdag.

God natt allesammans!



♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Mats

7 arbetspass bara????!!!! Usch, ALLA går på semester snart, utom lille mej!!

2009-06-09 @ 19:54:07
Postat av: Hella

Det är ju jättesnart!! Vi andra arbetar och sliter.

2009-06-09 @ 21:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0