Njuter av tystnaden

Idag blev det ingen speedway för min del för jag har ett annat uppdrag oxå... Jag sitter i styrelsen för vår vägförening och eftersom jag då är sekreterare så måste jag ju få ut lite kallerser innan vi ska ha möte efter midsommar. Har dock inte börjat med dem än men när jag bloggat klart ska jag ta och fixa till det. Skulle ha gjort kallerserna nu när jag och barnen kom hem men vi fick oväntat besök och de åkte inte förens för en så där en halvtimme sen. En väninna med sina tre barn kom hit en stund och jag fick leka 5 barnsmamma i en timme eller så där. Det gick jättebra men jag vill för allt i världen inte ha fler barn än de två jag redan har. Så när modern kom tillbaka från sitt storhandlande så gjorde jag lite mat och sen när vi hade hjälp barnen att städa rummen efter dagens sprängning så åkte de hem och jag tror nog att hennes barn var nog minst lika trötta som mina var. Mina små troll somnade nästan direkt efter läggdags och nu sitter jag här och njuter av tystnaden. Ja jag har kollat på nätet hur det gick idag för Vargarna och det gick väl inte så värst bra..... 41-55 till Indianerna.... Det är inte bra det. Undrar vad de håller på med egentligen?!? Fan nu får de väl ta och rycka upp sig och börja vinna lite annars kommer vi ju stensist. Och det vill vi väl inte eller hur?? 

Annars har det väl inte inte hänt nåt särskilt idag. Nu är det bara 6 arbetspass kvar!!! Fan vad jag längtar till semestern!!!!

Näpp nu måste jag ta och arbeta lite och inte bara sitta här och skriva en massa strunt.

Ha det bäst, flodhäst!



♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Hella

Har aldrig fattat det där med vuxna karlar på moppe som åker runt runt. Är det kul det?? ;)

2009-06-09 @ 23:26:58
Postat av: AC

Tystnaden är underbar ibland, instämmer helt!

2009-06-10 @ 13:04:34
Postat av: Mats

Håller med Blondinbella, ja menar Hella!

2009-06-10 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0