Utekväll



Så där känner jag mig idag..... Igår hade jag en helt underbart kul kväll, därav att jag känner mig trött. Var ute med en väninna och hade så kul och det blev visst lite blött oxå. Men men vad gör det om hundra år. Så idag har det inte hänt så värst mycket, vaknade upp hos väninnan, fick i mig en kopp thé, ringde sambon som kom och hämtade mig och sen har jag mest legat i soffan och slöat. Tror jag somnade en stund t.om, sambon och kidsen försökte hålla sig borta så mycket som möjligt. De har bl.a hämtat hem våra utemöbler och klippt gräset. De har varit jätteduktiga medans jag har legat och tyckt synd om mig själv ;-). Det enda vettiga jag har gjort idag var väl att tända i pannan så jag kunde ta en dusch. Jag tvingade t.om sambon att köpa en kebabrulle åt mig förut när vi åkte hem från stan, de andra åt pizza. Aja det var lite om kvällen igår och dagen idag.

Imorgon ska Stortroll på kalas hos grannen och sen ska vi ha kalas för Lillfisan. På tal om Lillfisan så har hon varit utan blöja i en dryg vecka nu och det har gått relativt bra. Så efter sommaren tror jag att hon kommer att vara helt torr på dagen. Nattetid tror jag kommer ta lite längre innan det sker.

Nä ni nu börjar jag bli litet trött igen så ha en bra kväll!



♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Mats

lite självförvållat e de väl ändå..?! hahaha

2009-06-07 @ 22:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0