BVC

Skulle ha varit på bvc idag med stortroll, men kära sambon hade åkt iväg med ALLA bilnycklar idag. Gissa vem som blev lite lätt irreterad??? Ahhhh sånt gör mig galen. Jag hatar att behöva styra om och stortroll blev lite besviken att han inte fick träffa bvctanten idag. Men vi ska dit imorgon ist. Jävla skit då jag som tog semester för att göra det här med trollet medans lillfis är på dagis. Så imorgon måste jag ordna en barnvakt till lillstumpan. Aja det finns inte mycket att göra åt det nu är det som det är.
Ikväll är det föräldramöte på dagis och snälla faster kommer hit och ser till trollen medans jag och sambon åker dit.

Nä nu ska jag ta och hitta på nåt skoj med stortroll....

Ha en underbar dag.

//Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0