Det bor silverfiskar i badrummen....

Ja fy vad äckligt det är med silverfiskar. Hu ryser när jag tänker på vad jag delar hus med eller rättare sagt badrum. Trodde ärligt talat att de där äckliga sakerna skulle försvinna när vi fick bort fukten i gamla badrummet. Men tji fick jag. Jag har upptäckt att de små asen har invaderat mina badrum, ja de bor i båda badrummen. Eller ja vi har ju bara ett badrum och i det gamla badrummet är det bara toalett numer. Ointresanta fakta jag vet... Ville egentligen bara skriva hur äckligt jag tycker det är med silverfiskar.  Och jag lovar och svär att jag städar regelbundet.

Jaja nog om detta lilla i-landsproblem.

Idag har det inte hänt nämnvärt, dagen har gått sin gilla gång. Lämna barn, åka och jobba, hämta barn, hem och äta nåt och hoppa i säng. Och nu sitter jag och väntar på att sambon ska komma hem från träningen.

Nä ni ska kolla lite på tv:n nu.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0