Det där med minnet....

Ja mitt minne är väl inte som det borde. Men så är det väl när man är småbarnsmamma och har häcken full med hus, barn, man, jobb och alla dessa fritidsinteressen.... Ja ja barnen växer upp nån gång och då kommer jag sakna den här tiden när man har dem omkring sig hela tiden. Inte för att jag tycker det är jobbigt nu men ibland är det skönt att få vara i fred.

Haha fick en kommentar i förra inlägget att det gick rykten om att det skulle komma ett tillskott framåt sommaren/hösten.... Och då undrar jag vad det var för tillskott??? Jag är inte gravid, min syster är inte gravid vad jag vet iaf, min svägerska är inte heller gravid och några djur ska vi heller inte skaffa oss. Det ända jag kan komma på är väl att min syster ska gifta sig augusti. Jo visst kommer det tillskott i höst men det är snarare så att det är rena rama babyboomen hos de flesta av våra vänner. Det börjar nån gång i sommar och den sista bebben kommer i höst. Men som sagt jag är inte med barn och jag har inga om helst planer på att skaffa fler heller. Det räcker gott och väl med de guldklimpar jag redan har. Jaja nog om det.

Igår var jag och min vän AC bjudna på sex-party i Viken. Det var jättekul och det bjöds på många skratt och det blev visst lite blött oxå för idag är jag aningen tung i huvudet. Men huvdsaken är väl att vi hade roligt. Kvällen avslutades med att vi gick ner till Vikens stora inneställe Davidssons. Men AC och jag är inte så värst vana att vara vakna så länge så vi gick hem rätt snart igen. AC:s man skjutsade hem mig och jäklar va trött jag var så väl hemma la jag mig bredvid älsklingen och somnade nästan omedelbart. Men jag sov illa vilket jag alltid gör när jag druckit.
Så tack AC för en kul kväll och hoppas vi kan göra om det snart igen. Och tack snälla A för skjutsen hem!

Nä ni nu kallar ungarna på mig. Måste gå och busa lite med dem.

Ha det bäst, flodhäst!

Kommentarer
Postat av: AC

TACK själv!

2009-03-29 @ 19:03:48
Postat av: Jeanette

framkallat massa kort. La några på bloggen hihi du är med hihi

2009-03-30 @ 21:51:03
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

Du ska bara veta :-P

2009-03-30 @ 22:06:09
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0