Grattis lilla mamma på 50 års dagen

Japp idag fyller min mamma 50 år, men mamma & pappa firar det på annan ort eller rättare sagt utomlands. I helgen kommer mormor och min syster att fira mamma, men jag jobbar så vi får ta det en annan gång.

Idag har sambon varit hemma med sonen som inte mår så värst bra, igen..... Svinkoppa på kinden, hostar och är röd i ena ögat utan att det smetar. Hmm undrar om det kan ha med allergi att göra kanske.. Får se, ska tvinga mig till en remiss till en allergiläkare så vi får det här ur världen nån gång. Vi var ju hos en när sonen var liten, men vi kom ju på vad det var då, men nu är det ungefär samma visa igen. Så jag vet inte.... Ska till bvc med honom om två veckor för en 4 årskontroll och då tänker jag ta upp det här och lite annat.
Annars händer det inte mycket, på jobbet har vi hävt karantänen så nu får alla de boende komma ut i matsalen igen. Skönt som bara den! Och peppar peppar så har jag klarat mig från magsjukan. Men det var några som åkte på det. Blä, ursh och fy!!!
Imorgon ska jag jobba kväll och stortroll får vara hemma med pappa då, det lilla trollet får gå till dagis och pappa hämtar.

Nä ni jag känner att fantasin tryter så det är väl bäst att hoppa in i duschen så man är klar till Desperate houswifes. Får se om jag hinner nåt inlägg imorgon annars på torsdag.

♥Ha det bäst, flodhäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0