1:a maj

Vi kom iväg sen till stan. Vi kom in lite för tidigt för att se motorcyklarna så vi tog en liten sväng genom Rhododendrodalen och där träffade vi en arbetskamrat till mig. Så vi stod där och pratade en stund, sen drog klockan ifrån oss och det började bli dax att gå upp till vägen där cyklarna skulle åka. Trollen tyckte väl att det var så där kul att vänta på att cyklarna skulle komma, så de sprang omkring lite under uppsikt så klart. Sen kom iaf cyklarna och det gillades av trollen som satt blickstilla och tittade. Det var hur många cyklar som helst och jag kan ju säga att mitt eget sug efter att ta mc-kort blev ju inte mindre nu...... Får se när det blir av.
Efter alla cyklar kommer ju bilarna, men det tog sån tid innan de kom så vi var faktiskt inte kvar och såg dem. För barnen var trötta, uttråkade av allt väntade och hungriga och själv var jag hungrig och jättekissnödig. Så vi tvingade pappa att åka till Mc Donalds i Klinga. Det tyckte trollen var mycket roligare än att vänta på några bilar.... Sen efter maten åkte vi till Jula för att köpa ett nytt hjul till skottkärran och på Jula trodde jag att jag skulle få dåndimpen på ungarna, när den ena inte tjöt som en stucken gris så skulle den andra springa iväg och klättra på allt. Men men vi överlevde även det, för sen var det raka spåret hem. På vägen hem somnade jag och barnen i bilen och väl hemma gick jag och la mig i soffan för att sova lite till. När jag vaknade var Lillfisan ute med pappa och Stortroll satt och lekte i sitt rum.
Ja det var lite om dagen idag. Här kommer även några bilder från trippen in till storstan.






Så här kul är det att vänta på motorcyklar




Och så här stilla satt trollen när cyklarna åkte förbi


En sån cykel skulle jag vilja ha sen........


Hoppas alla ni har haft en bra Valborg och 1:a maj för det har vi!!!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Hella

Du skulle vara så cool om du kom på den cykeln till jobbet........

2009-05-01 @ 21:23:32
Postat av: Mats

Vet inte, men jag har lite svårt att föreställa mig dig på en så´n..?! ;o)

2009-05-03 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0