Gungställning och dagen idag

Började bra, gick upp i skaplig tid då Lillfisan hade tid hos Folktandvården, det var visst nån genomgång av vanor och lite så där. Vi skulle vara där 9.10 så nån sovmorgon blev det inte idag, får välan ta den imorgon då då. Om inte trollen får för sig att köra upp sin stackars mamma i ottan..... Iaf jag och båda trollen åkte till tandsköterskan och väl där gick allt jättebra och vi fick mycket beröm för våra vanor. Stortroll visade lillasyster hur allt skulle gå till.



Efter detta besök åkte vi för att handla och sen vidare tillfrissan för att boka klipptider. Vi börjar bli en aningens lite för långhåriga, eller rättare sagt jag och Lillfisan har lite väl långa luggar nu och vi ska på dop på lördag så det kanske skulle sitta fint med en klippning då. Så på torsdag klipper jag mig och på fredag har barnen tid. Nu ska vi bli snygga som bara den....

På tal om ingenting.... Igår ringde Bauhaus att resten av gungställningen hade kommit nu så sambon åkte dit efter jobbet och hämtade den. Väl där berättade de att det hade sålts en gungställning efter oss och de hade fått med sig det vi hade lagt undan. Gissa om det hade blivit liv på Bauhaus när detta upptäcktes......
Aja nu har vi en gungställning iaf och igår kväll monterade vi ihop den, så här bjuder jag på några bilder från kvällen igår.


Stortroll hjälper till som vanligt

Det färdiga resultatet

Ok jag gillar inte bli fotad, därav minen.....

En som gillar att gunga....

Nu ikväll skulle Vargarna ha kört mot Rospiggarna men matchen ställdes in. Tyvärr..... Jäkla skit då jag som hade ordnat barnvakt och allt. Sambon kom precis hem och sa att det blir match imorgon ist och då ska han vara i depån. Får se om jag och barnen åker in nåt.

Nu ska jag iaf gå och lägga mig innan klockan blir hundra.

Natti natti!!

♥Madeleine♥


Kommentarer
Postat av: Hella

Vad duktiga de är hos tandis.

2009-05-06 @ 09:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0