Datastrul, dop och 40-årskalas

Har sen i fredags försökt att skriva ett inlägg och dessutom lägga upp en bild på våra inneboende i köket. Men det har tyvärr inte funkat så jag har gett upp för tillfället. Vet inte varför jag inte kan ladda upp en bild här längre. Säkert en inställning som är ändrad, måste kollas upp nån dag när orken infinner sig igen.

Igår iaf var vi först på dop i Las Vikas, mycket trevligt måste jag säga. Tyvärr hann jag inte prata så värst mycket med bebbens mamma då vi skulle hem göra oss iordning och dumpa barnen hos faster för att sedan bli skjutsade till Västra Husby. Där var det 40-årskalas och det var oxå mycket trevligt. Det var fri mat och fri sprit. Både jag och sambon valde att dricka denna kväll och vi hade asroligt. Och ja jag är liiiiiite seg idag och kanske inte så konstigt med tanke på att jag nästan aldrig dricker nåt nu för tiden, men jag var absolut inte odäglig, dum eller att jag låg och spydde i en buske. (Det har hänt förut när man var några år yngre). Vi var väl hemma vid tvåtiden inatt och vi vaknade vid elvasnåret i fm. Så dagen har gått väldigt sakta idag, barnen kom hem vid halvtre tiden och dehade haft en helt fantastisk dag tillsammans med faster och farbror. De hade varit i safariparken och sett alla vilda djur där och det tyckte kidsen var jätteroligt.
Sambon har klippt gräs hos grannen och jag och trollen har busat ute. Så det var inte alls svårt att få dem att somna nu ikväll, för de var helt slut av allt som hänt idag.
Själv är jag så satans seg och trött så det lär bli en tidig sänggång för min del. Sitter här och funderar på varför bildaset inte vill som jag vill..... Bäst att kolla vad som är fel.

Aja det var allt denna helg.

Hoppas ni med har haft en kul helg!

Ha det gott!!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack för ni kom vi får ta igen det snart

2009-05-13 @ 22:14:13
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0