Gungställning

Idag var vi uppe en aning tidigare än igår och anledningen var att vi skulle in till stan och göra lite ärenden innan jag började jobba.
Först var vi ute på Kråkan för att sparka igång knattecyklarna till speedwayskolan. Ja jag vet att vi har sagt ifrån oss skolan men vi har blivit tillfrågade om vi kunde se över cyklarna innan skolan drar igång. Sagt och gjort, den ena cykleln startade utan problem och den andra ville inte alls som vi ville och vart som ett as var det där ute så vi gav upp. Ist åkte vi till Bauhaus för att titta på en gungställning till barne samt köpa lite planteringsjord och lite annat smått och gott. Vi hittade en gungställning som vi trivdes med och den köpte vi. Så nu ska väl barnen vara nöjda och förhoppningsvis inte tjata om att gå till grannarna för att gunga.......
Det var bara det att nu när jag kom hem från jobbet så säger sambon att vi bara har en halv gungställning hemma. VA!!!!!!! WTF!!!! Vi hade ju lagt undan två paket!!!! Men när sambon hade kört runt för att hämta alltihopa så var det nån j-el som hade tagit det ena paketet. Och personalen på Bauhaus hade inte sålt nån mer gungställning efter oss så  de visste inte vart det andra paketet hade tagit vägen och självklart fanns det inga fler hemma just nu. Hur det nu kan komma sig. Men men det hela slutade med att vi fick ett presentkort på 100:- och de ringer när nästa leverans kommer vilket skulle vara på måndag. Och jag hoppas verkligen att det blir så. Fan så irreterande och barnen blev ju självklart besvikna för vi lovade ju att sätta ihop gungställningen imorgon när jag kommer hem från jobbet. Hoppas vi kan sätta ihop den på måndag för nästa vecka jobbar jag bara måndag och torsdag så det vore lite kul att ha nåt mer att göra då.

Aja det löser sig väl nån gång, men nu ska jag ta och hoppa in i den berömda duschen och sen ner i sängen för det är en tidig morgon för mig imorgon.

Tack och gonatt!

♥Madeleine♥  

Kommentarer
Postat av: Mats

Tycker det känns tryggt att hon sköter sin personliga hygien..!! haha

2009-05-03 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0