Jag blir så glad



när nån säger att min blogg är så rolig att läsa och att man skrattar gott åt mina knasigheter. Det var liksom meningen och självklart skriver jag av mig här för att själv kunna skratta åt det hela efter ett tag. Så alla ni som läser min blogg, kommentera gärna mera!!! Jag gillar kommentarer!!!



Idag har det varit en vanlig arbetsdag, jobbade mellan 14-21 och som vanligt var det lugnt. Har föresten varit hos frissan idag och klippt mig så nu ser jag anständig ut igen. Imorgon är det mina barns tur att bli fina i håret.
Föresten känner jag mig inte så värst bra just nu.... Det känns som om jag har ett rejeält astmaanfall på G.... Och jag har inga mediciner hemma då jag har "glömt" (läs struntat i) att ringa om nya recept. Så ja jag får skylla mig själv, men jag har mått rätt så bra ett tag nu utan medicin. Men det är som vanligt när det inte finns nåt hemma då ska det minsann komma ett anfall... Hoppas bara det inte kommer inatt och hoppas att det går över så jag slipper ringa till pucko Vårdcentralen här i Sörping. De kommer säkert att idiotförklara mig. Aja den dagen den sorgen.
Nu ska jag ta en riktigt varm dusch för att se om trycket släpper och sen ska jag försöka sova......

Natti natti!!!



♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack för ni ko på dopet synd bara att vi inte han prata så mycket. Vi måste ses snart :-)

2009-05-10 @ 06:50:24
URL: http://nettanjohansson.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0