Lite mer datastrul och GRATTIS J på 6 årsdagen

Har lite trassel med datorn just nu, tror jag har löst det men det vet jag inte förens imorgon. Fick ett tips från min svåger som jag ska prova imorgon, för just nu vill egentligen sambon ha datorn. Han ska kolla hur det går i allsvenskan i speedwayen. Men för tillfället har jag lagt beslag på datorn. Haha rätt åt honom. För övrigt så är vi sams nu.
Idag har det varit en rätt trist dag, jag har varit aptrött och känt mig allmänt konstig (lite mer än vanligt alltså) så efter lunchen somnade jag på soffan med sonen brevid mig och Lillfisan låg i sin säng och sov. Tror vi sov i nära två timmar, sen var det bra upp och ta på sig nåt annat än mysbrallor och kamma till håret. Hade ju lovat sambon att komma in med bilen idag och få gasspjället och oljan bytt. Det tog ingen lång stund att byta det, det var klart i ett naffs. Men så klart så var ju Lillfisan tvungen att göra nåt i blöjan som jag inte hade räknat med och gissa vart skötväskan var... Jo hemma, så tur att bilen var klar när detta upptäcktes. Så det var ju bara att slänga in ungarna i bilen och åka raka spåret hem. Och hela vägen hem var Lillfisan tvungen att tala om vad hon hade gjort i blöjan..... Men men hem kom vi och in i duschen med trollen och nu sover de små liven.

Idag fyller även min bonusson 6 år, tyvärr har vi ingen bra kontakt eller rättare sagt kontakten ligger på is och det är upp till mamman om vi ska ta upp kontakten igen. Det är ju hon som itne vill både ena med det andra så vi tröttnade till slut och sa att för barnets bästa är det nog bäst att vi inte har så mycket kontakt. Men det är en historia för sig som jag inte tänker skriva om här. Iaf så hade vi skickat ner ett paket till pojken och han ringde nu ikväll och tackade så mycket för innehållet. Stortroll fick oxå prata lite med honom och jag tror att det uppskattads iaf av Stortroll.

Igår operades min svärfar, han har bytt ut ena knät, och kom jag ihåg det då.... Näpp, sambon kom hem idag och sa att han hade tänkt att vi skulle ha åkt upp till honom idag men han hade oxå glömt det. Så sambon ska åka imorgon efter jobbet och sen åker nog hela familjen ut i helgen om han är hemma då vill säga. Annars får vi väl hälsa på uppe på sjukan. Det hade iaf gått bra och han är uppe och går men klarar inte av trappor och det måste han innan det tal om hemgång.

Nog mig och mitt nu..... sambon trampar oroligt här brevid och vill väldigt gärna ha datorn en stund.

Så natti natti!!!!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Mats

Stackars sväfar! Ingen som bryr sig..! haha

2009-05-14 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0