Måndag igen då.....

Ska alldeles snart åka till jobbet, väntar bara på att tvättmaskinen ska bli klar först. Trist väder är det ute så det ska bli rätt skönt att komma till jobbet, men samtidigt vill jag vara hemma och fixa och styra lite... Men men nästa vecka har jag ju lagt in om semester så jag får väl ta och fixa till lite då.
Idag har jag hunnit med att hitta två grejor som min lilla dotter lyckades slarva bort igår..... Slarvmaja säger jag bra.... Först kastade hon ut sin ena trädgårdshandske ur vagnen så den hittade jag längs med vägen idag och sen upptäckte vi att hon inte hade fått med sig favoritdockan hem från faster, men den låg i bilen upptäckte vi nu när jag skulle skjutsa ner barnen till dagis. Skönt iaf att grejjerna kom till rätta till slut.
Annars händer inget kul alls just nu här..... Eller jo vecka är ju fullspckad som vanligt då men det är mest sånt som måste göras. Imorgon åker sambon till Eskilstuna för att se speedway, tror det är Smederna-Västervik då. Vargarna står över denna vecka. På onsdag ska det bäras ved igen och torsdag ska sambon byta ett gasspjäll på min bil och förhoppningsvis kommer bilaset att gå lite bättre efter det. Men jag vill iaf inte bilfan längre, nu får det vara nog med allt skit som har hänt med den. Peppar peppar har den inte varit trasig sen sist men man vet aldrig.
Fredag jobbar jag kväll och resten av helgen är oxå proppad med aktivitet. Lördag händer det säkert nåt som jag inte kommer på just nu och på söndag innan jag åker till jobbet ska vi hjälpa till lite grann med speedwayskolan.

Aja det får räcka för idag, måste hänga upp en tröja och sen dra till jobbet.

På återseende!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Mats

Kanske skulle börja med finbroderier istället för speedwayen som kanske du hinner mer hemma?! hahaha

2009-05-11 @ 19:26:24
Postat av: Hella

Skönt att bilen inte varit trasig sen sist ;)

2009-05-11 @ 19:42:17
Postat av: AC

Tycker synd om dig!

Den bilen har ju inte haft annat än fel sedan ni köpte den...

Hoppas ni hittar en ny snart!

2009-05-13 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0