Min son



Min älskade lilla son är en bestämd liten kille, vet vad han vill. Han kan och förstår mer än vad man tror. Just nu är det prinsesslekar som leks här hemma. Men absoluta favoriten är när det ska lagas mat, då kommer det fram en stol brevid en och en liten kille som gärna är med och rör i grytorna. Här hemma kallas han för lilla diktatorn då han bossar runt sin kära lillasyster som självklart gör allt som storebror säger. (Eller kanske inte).
Denna lilla kille fick en inte alltför kul start i sitt liv.... Höll på att komma nästan fem veckor för tidigt, men ångrade sig och stannade i ytterligare två veckor. sen skulle han ut tyckte han, men satte sig fast och blev utsliten med sugklocka, lite medtagen vara han allt men det gick ju bra till slut. Han har bråttom nu med men ångrar sig nästan alltid och är lite mer försiktig än sin syster. Han hade bråttom att lära sig sitta, satt stadigt vid 4 månader men där stannade det ett bra tag..... Han kröp/stjärthasade sig fram vid 11 månader och gick vid 14 månader. Jag tror han reste sig upp när han var runt året...
Stortroll är min lilla filosof och jag är så glad att han är min.

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Hella

Vilka fina ungar du verkar ha.



2009-05-14 @ 21:09:52
Postat av: Mats

Tror jag det!! En kopia av sin mor!!! ÄLSKAR hans personlighet!! Verkar vara en super härlig unge!

2009-05-14 @ 21:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0