Mobilbloggar

Har ingen dator för tillfället och jag vet inte när jag får tillbaka en. Den dator vi har, har tyvärr kraschat och det går inte att laga den. Nu är ju datorn bara ett och ett halvt år så man tycker ju att en sån sak inte ska behöva hända. Men nu har det det och det finns inte mycket att göra åt den saken. Tyvärr måste jag väl säga att alla nya bilder fanns på den och jag korkad som jag är har inte sparat dem på skivor eller på nåt annat. Tycker ju att en så pass ny dator ska hålla lite längre. En del bilder har jag ju kvar i mobilen och andra kan jag säkert få tillbaka på annat sätt. På måndag ska sambon till Media Markt med datorn för att se vad dem säger. Hoppas vi får en ny eller att de lagar datorn utan att det tar flera veckor. För vi börjar faktiskt känna av att datorn behövs. Aja nu vet ni läget. Har för övrigt haft semester i en vecka nu och det har varit jätteskönt. Har hunnit med en hel del här hemma, som att köpa blommor och planterat dem. Vi har burit ved, så nu är det bara ett lass kvar. Nä ni nu ska jag ta och gå och lägga mig. Får se när jag kan blogga igen. :-)Madeleine:-)

Kommentarer
Postat av: Floos

ja vill också kunna mobil blogga

2009-05-23 @ 22:44:54
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Mats

Öde & tomt e de här nu..burr..!

2009-05-26 @ 06:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0