Så jäkla skönt!!!!

Äntligen kan jag blogga på normalt ett sätt igen. Gamla datorn är ju som sagt död, eller rättare sagt disken ska lagas eller vad de nu ska göra. I vilket falls om helst så skulle det ta upp till tre veckor att få tillbaka den och nu har vi lånedator eftersom det gick på garatin. Skönt som bara den!!! Visste väl att en dator på 1½ år inte ska beteé sig så som denna gjorde.

Iaf så har det ju som vanligt inte hänt särskilt mycket i mitt liv. Det är lämna barn på dagis, jobba, hämta barn från dagis samt försöka umgås lite med familjen på ledig tid.

Nu ska jag försöka maila till NT en bild på dottern som fyller 2 på tisdag, nu kommer väl bilden in onsdag eftersom jag inte hade dator igår eller rättare sagt inget internet. Ska bara försöka mig på att knäppa ett par bilder på trollet eftersom jag inte har några på denna dator.... Önska mig lycka till för det är inte särskilt lätt att ta bilder på denna unga dam......

Nä ni det är lunchdax här och barnen kommer snart att gnaga av mig benen om jag inte reser på ändan och ser till att maten lagas snart.

Ska försöka blogga lite ikväll oxå.

Annars ha en bra dag!!!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Hella

Äntligen är du tillbaka =)

2009-05-29 @ 21:45:14
Postat av: Mats

Welcome back!

2009-05-30 @ 10:39:52
Postat av: Mats

Händer inte mycket här, trots att hon har en ny dator...?! ;o)

2009-05-31 @ 05:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0