Valborg

Igår var det ju Valborg och vi var bortbjudna på lite grillning i Mogata. Så vi åkte dit efter att ha haft lite myspys här hemma  med trollen. Allt hade gått precis enligt planerna, när vi kom en så där hundra meter från huset och jag kommer på att jag glömt mobilen hemma. Så sambon frågar om jag verkligen behöver mobilen just ikväll. Nä svarar jag lite halvsurt, men efter en stund säger jag att det känns så naket utan telefonen. Och då fattar han vinken och vi åker hem och hämtar mobilen. Ilandsproblem eller hur?!?
Aja vi kom fram iaf, men vi fick vänta en bra stund innan vi kunde grilla då de andra gästerna var en aning sena... Typ en timme eller så där.... Efter maten gick för att se elden, men den hade nästan brunnit ner när vi kom. Sen blev det lite fyrverkerier, det gillade barnen. Lillfisan hade nästan somnat i vagen när det började smälla men hon brydde sig inte så värst mycket utan tittade utan att säga ett pip.
Sen tyckte vi att det blev lite väl kallt så vi åkte hem och nattade barn ist.
Idag tog vi oss en lång sovmorgon, barnen kom ner tidigt i morse till oss men kröp upp i sängen och somande. Så vi fick lite mys idag med.
Nu ska vi snart bege oss in till stan och se om där finns nåt spännande att se.

På återseende!!



♥Madeleine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0