Vi har en hyresgäst i köket

Och den f*n bor i taket och är hur stor som helst..... Och inte nog med det..... Den har en kompis i andra hörnet. Och den som känner mig vet att jag fullkomligt HATAR dessa äckliga djur som har åtminstonde 4 ben förmycket.

Och efter mycket trassel med datoraset så kommer här en bild på den stora spindeln i köket......



Visst är den äcklig????? *ryser bara jag ser aset*

Denna spindel ska snart få flytta ut ur vårt kök då den bara stökar till och jag kan då inte se att det är mindre flugor och annat skrafs hos oss. Kompisen som är något mindre ska oxå åka ut och jag hoppas att de stannar där med. För den ena av dessa har jag slängt ut en gång men den flyttade visst in igen.

Nä ni nu somnar jag snart vid datorn så det är välan bäst att gå ner och lägga sig.

Natti natti!

♥Madeleine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0