Besök

Besök i duschen är ju alltid trevligt, men när de har åtta ben och svarar på namnet Göran, ja då vet i fåglarna om jag tycker det är så värst trevligt längre. Uhhhh vad äckligt det är och det var just det jag råkade ut för igår när jag skulle duscha. Där mitt i duschen satt den jäveln och bara hånskrattade åt mig, det aset! Super snälla sambon kom dock till undsättning och spolade ner fanstyget i toa. Skönt det för bestar med åtta ben är INTE någon favorit hos mig.

Annars så har pencillinet börjat göra nytta i halsen och jag kan numera äta och dricka skapligt. Behöver ju inte grimasera så mycket nu när man äter, värre är det om man skulle behöva nysa eller hosta då känns det som om halsen skulle sprängas. Men det ska väl oxå bli bättre hoppas jag.

Idag har vi varit hos min mormor och firat henne, hon fyller 75 på måndag. Hela familjen var samlad eller nja nu ljög jag lite. Min systers man var inte där för han är ute på sjön och kommer hem i januari. Men iaf så var det trevligt och vi bjöds på god mat, efterrätt och fika med tårta. Alla tre kusinerna lekte och stojjade och ibland rök de ihop som tre syskon men det är väl så barn är. Barnen tyckte i vilket fall som helst att det var kul att träffa sin kusin igen. Det händer ju inte så ofta nu för tiden då min syster har sin son varannan vecka och över de helger som jag jobbar. Lite trist men så är det och vi får väl se hur det blir nästa år med den saken.
Hade tänkt och ta ett kort på kusinerna men glömde bort att jag hade kameran med mig så det bidde inget kort så jag får väl göra det nästa gång vi träffas.

För att inte vara som alla andra så har jag inte pyntat för första advent imorgon utan jag tänkte göra det imorgon. Men jag har iaf varit nere i garaget och hämtat upp en del adventsstakar och annat smått och gott som vi ska ha. Hittade även gardinerna som vi ska ha i gamla vardagsrummet men jag måste tvätta de för de luktar pyton... Sambon har ju bensin och annat som inte luktar hallon där och självklart måste ju mina gardiner ligga just där och suga åt sig stanken. Men det ordnar sig väl bara jag får in de i tvättmaskinen.

Japp det var lite om de här dagarna, nu ska jag och smbon se en film och sen är det natti natti.


Tack och gonatt!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Daniel Lönnerberg

Du får hälsa till göran från mej! =)

2009-11-28 @ 21:02:44
Postat av: Hella

Hur i fåglarna visste du att han hette Göran??

2009-11-29 @ 21:16:30
Postat av: AC

Alla otäcka spindlar har otäcka namn, som Göran...

Uteslutningsmetoden helt enkelt ;)

2009-11-30 @ 08:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0