Vad är det här???????

Skrev ju för några dagar sen att jag inte kände nåt, men nu bara så där från en klarblå himmel har jag gått och fått feber. Började känna lite igårkväll, så jag tog en Ipren och tänkte att det är nog tillfälligt. Men icke imorse vaknade jag med värsta febern, försökte få ner den med ytterligare en Ipren men till slut fick jag inse mig besegrad av den fruktade febern. Ringde och sjukskrev mig och det blev väl inget jubel direkt från deras sida..... Men vad gör man.... Med feber kan jag ju inte jobba. Är hemma imorgon med.... Trist men sant.
Var och lämnade trollen på dagis förut och sen åkte jag hem och la mig i soffan för att titta på film, försökte sova men det gick inte. Sen skickade jag ett sms till sambon om att jag är hemma idag och fem minuter senare ringde han och sa att de hade ringt från dagis och sagt att Lillfisan har feber. Så det var ju bara att slänga på sig en jacka och skor och bege sig till dagis för att hämta hem den lilla raringen. Stortroll hade lite svårt att bestämma sig om han skulle vara kvar eller följa med hem, så han är kvar på dagis och pappa får hämta hem honom efter jobbet.
Nu ligger två utslagna hjältar (Lillfisan & jag) i soffan och tittar på Nalle Puh och heffaklumpen. Det är så mysigt!

Nä om man skulle ta och gosa lite med stumpan och se klart filmen.


Febriga hälsningar från lilla jag.

♥Madeleine♥


Kommentarer
Postat av: Hella

Är man sjuk så är man och då ska man inte jobba. Strunta i vad du får för konstiga reaktioner när du sjukanmäler dig.

Krya på dig, Kram!!

2009-11-25 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0