Ladies night och ryggskott

I fredags hade ju jag och O:s mamma lovat trollen att de skulle få leka igen och denna gång skulle de vara hemma hos O. Lillfisan och jag skulle då under tiden åka till storstan och veckohandla samt att jag skulle hitta nått till kvällen. Senare på kvällen skulle jag och AC till Cloetta center på Ladies Night och jag hade som vanligt inget att ta på mig.
När jag skulle lämna Stortroll hos O så tyckte Lillfisan att hon oxå skulle med och blev mycket ledsen när jag sa att hon skulle vara med mig hela dagen.... Så O:s föräldrar tyckte att hon kunde få stanna om det gick bra för mig. Ja vad säger man då... Självklart gick det bra för jag tror att hon hade nog roligare där än att följa med mig att handla. Och skulle det inte gå bra så var det ju bara att hämta henne igen. Men när klockan började närma sig tiden som hade bestämts och jag fortfarande inget hade hört så hade det nog gått bra. Och det hade det, båda trollen hade haft det jättekul och ville verkligen inte följa med hem.
Ja själv så blev jag ju helt barnfri i ett antal timmar som jag slog ihjäl inne på Ingelsashopping. Jag passade på att veckohandla och sen köpte jag några nya tunikor till mig själv och ja det slank med ett och annat plagg till trollen med.
På em/kvällen kom AC och hämtade mig sen gick vi på kinaresaurang och sen åkte vi till Cloetta Center och såg Ladies Night. Kinamaten var jättegod och sällskapet var ju som vanligt hur trevligt som helst, men själva showen kunde väl ha varit bättre... Det var liksom inget drag i det hela.... Sen tror jag inte att jag vill åka till Cloetta nån mer gång om jag inte får sitta långt ner för fy fan vad det lutar. Känns som man ska trilla fast man sitter ner och om man nu skulle vilja resa sig upp så känns det som om man inte får plats utan att man ramlar ner på de som sitter nedanför, det fanns inget att hålla sig i heller. När vi skulle gå ner efter showen höll jag på att ramla men jag klarade mig som tur var. Hade varit pinsamt annars. 

I lördags plockade jag och trollen iordning på framsidan och plockade undan utemöblerna så att sambon kunde köra iväg dem för vinterförvaring. Sen var det bara att fixa lite mat och sen åkte jag och jobbade.

I söndags jobbade jag fm och sen kom jag hem till ett dukat bord, vilken lyx inte var dag man får göra det. Sen blev jag så jädrans trött att jag somnade i soffan i säkert en timme... Upps... Men det var skönt. 
Sen åkte sambon iväg för att hjälpa till med fakturering och jag fick äran att lägga barnen. Vid 18 tiden sa Lillfisan att hon ville gosa och så kröp hon upp i mitt knä och jag lovar att det tog nog inte ens två sekunder förrens hon sov som en sten. Det var hur mysigt som helst. Men sen var jag tvungen att väcka till henne lite så hon kunde duscha av sig lite, sen gick hon och la sig i sin säng och sov till i morse. Efter Lillfisans dusch var det Stortrolls tur och han slängde sina kläder på golvet som vanligt och jag tänkte att jag inte orkar diskutera saken då så jag plockade upp kläderna ochd et skulle jag inte ha gjort för när jag böjer mig ner så smäller det till i ryggen och nu kan jag inte räta på mig ordentligt. Jävla skit fan!!! Men jag var på jobbet en stund idag för att sedan åka på föreläsning. Men jag ska sjukskriva mig resten av veckan tror jag för att vila ryggen. Ska få massage på söndag kväll och det ska bli riktigt skönt och välbehövligt.

Nähe det här var lite om helgen och lite annat. Nu ska jag ta och natta två trötta troll och sen ska jag mysa med sambon.

Natti natti!

♥Madeleine♥


Kommentarer
Postat av: AC

Vilken lyxigdag du hade, låter hur skönt som helst, för både dig o lillskruttan!



Håller med dig om LadiesNight...och den otäcka lutningen på Cloetta, mina ben skakade rejält.

2009-10-05 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0