Lycka

Idag har sonens bästa kompis varit här och lekt en stund på dagen. Oh vad de lekte och hade jätteroligt ihop, måste säga att det gick riktigt bra. Stortroll vill absolut att O ska komma hit fler ggr och det får hon så gärna. Men imorgon ska de få leka igen men då hemma hos O. Hoppas det går lika bra då. Min lilla lilla pojke håller visst på att bli stor och inte behöver sin mamma på samma sätt längre. Snyft..... Men men bara att gilla läget. Han kommer iaf att vara min lilla pojke hur stor han än blir.

Annars idag har det inte hänt så värst mycket. Sambomn har varit iväg idag med sitt jobb på nått kul och kom hem för ett par timmar sen. Så nu sitter vi i vårt mysiga vardagsrum och tittar på nån film som jag inte vet namnet på. Blev så där äckligt sugen på popcorn så snälla sambon gick upp och poppade lite åt mig i micron. För är det nått jag är riktigt dålig på så är det att poppa popcorn i micron. Jag har faktiskt nästan lyckats med att sätta eld på micron när jag skulle göra popcorn en gång. Allt annat klarar jag ju galant men inte micropop. Galet knäppt jag vet men så är det.

Imorgon ska jag och Lillfisan dra en sväng till stan för att se om jag hittar nån snygg tunika eller nått annat snyggt att ha på kvällen. AC och jag ska nämligen på Ladies Night i Cloetta Center och det ska bli så jäkla roligt att komma iväg och göra nått sånt här.

Jobbar i helgen, ser inte fram emot det men vad gör man. Om nån skulle komma och erbjuda mig ett välbetalt jobb som inte inkluderade kvällar/helger så skulle jag tacka ja utan att blinka. Önskar jag får tillbaka pluggsuget snart så jag kan plugga till nått annat.

Aja nu svamlar jag igen och klockan tickar på, dags att krypa ner i sängen och till den väntande sambon.

Natti natti på er!!
♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: AC

I kväll ska vi ha grymt kul och trevligt! Lite terapisnack och underbart sällskap är precis vad jag behöver nu!



2009-10-02 @ 06:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0