Skitrygg

Har fortfarande apont i ryggen!!!! När ska det gå över kan man ju undra. Fast å andra sidan verkar det vara på bättringsvägen nu då det inte gör lika ont som i måndags. Så om det gör apont nu kan ni ju bara tänka er hur ont jag hade i början på veckan. Just nu smörjer jag ryggen med Voltaren gel och det hjälper väl så där tycker jag. Hoppas massagen på söndag hjälper mer.... Har varit hemma hela veckan och nu börjar jag bli liiiiiite lätt rastlös, kan ju inte göra så mycket mer än att gå små rundor här hemma eller sitta still och glo på dumburken eller surfa på nätet. Men det är ju bara roligt ett litet tag sen kan man ju allt och lite till. Sen har jag ingen att gå ut och gå med heller.... De jag har ringt till var antingen inte hemma och kunde svara i telefonen eller oxå är de höggravida och kan inte gå några längre sträckor. Det kan ju inte jag heller för den delen, men just nu tycker jag grymt synd om mig själv. Snyft! Saknar mina arbetskamrater och nån att prata med. Blir snart galen på denna förbannade rygg!!!! Men nästa vecka SKA jag trotsa värken och gå och jobba så det så!!!!
Nä om man skulle sluta gnälla och tycka synd om sig själv för en stund.
Imorgon får jag besök av en gammal klasskamrat från grundskolan. Tjoho nån som vill umgås med en gnällkärring! Fast han kommer inte hit för att han tycker synd om mig utan för att han behöver nån att prata med just nu. Och vem vänder man sig till när man behöver prata av sig?? Jo till lilla mig.. Så nått är jag visst bra på iaf ;-).
Funderar på om jag orkar/hinner handla innan jag ska hämta upp honom. Det återstår att se imorgon.

Måste bara berätta.... Lillfisan är ju bara för söt ibland. Förut när jag stod och gjorde middag så kom hon fram till mig, tittade mycket allvarligt på mig och sa: Mamma! Jag trött vill ha välling sova! NU! Jaha sa jag då, du kan inte vänta tills vi har ätit middag då. Näpp det kunde hon inte utan det var nu hon skulle lägga sig. Men jag lyckade s att få henne att vara uppe tills vi hade ätit klart och nu sover båda trollen gott i sina sängar. Hur länge det nu varar.... Lillfisan har börjat med att komma ner till oss nu igen och hon ska minsann INTE sova på madrassen på golvet utan det är PÅ sin kära mor hon ska ligga. Jättebra för min rygg just nu. *NOT* Men men det är väl en fas nu igen....

På lördag ska vi på 70-tals fest och även vara klädda i 70-tals kläder... Det är nått jag inte gillar men nu har vi ju tackat ja till festen så det är väl bara och gilla läget liksom. Älskade sambon har varit på Myrorna och fyndat lite kläder både till sig själv och till mig. Och ja det kommer bildbevis efter helgen om jag törs visa mig själv....

Nä nu har fantasin tynat och jag börjar se dubbelt så det är väl bäst att sluta skriva nu och hitta på nått annat kul.

Säger bara en sak!

Natti natti!!!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Hella

Hur gör du för att smörja ryggen själv?? Gummimänniska?

2009-10-08 @ 21:42:31
Postat av: AC

Väntar med spänning på bilder på er båda från

70-talsfesten ;)

Hoppas att det är bättre med ryggen nu!

Stor kram!

2009-10-12 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0