Tiden går...

Ja tiden den bara flyger iväg.... Fasiken det är ju en hel vecka sen som jag uppdatarade.
Ja och vad har hänt då... Tja inte så värst mycket, jag har jobbat hela veckan och de thar väl gått skapligt med tanke på ryggskottet förra söndagen. Men men nu är det nästan bra, känner av det lite ibland. Var på massage i söndags och jag trodde hon skulle ha ihjäl mig eller nått. Det gjorde väldigt ont på vissa ställen och då var hon en OND tant, men det gjorde säkert gott för nu är det mycket bättre än innan.
Ja just det vi var ju på 70-tals fest i lördags och jag hade visst lovat bildbevis, men tyvärr glömdes kameran kvar hemma så det blev inga bilder och med mobilen blir det ändå inga bra kort. Föresten var jag lite för onykter för att kunna ta några kort. Iaf så var det mycket trevligt och jag hade roligt och försökte mig på att dansa men det skulle jag inte ha gjort för det kändes som om ryggen skulle gå av vilken sekund som helst så det var ju bara att sitta där som en annan panelhöna och glo.....

Annars har det inte hänt så mycket i veckan, det gamla vanliga lämna troll på dagis, åka och jobba, hämta troll och sen hem och göra i stort sett ingenting. Ja mat lagar man ju när man kommer hem....
Stortroll sa till sin fröken i torsdags morse att han skulle bli en doktor när han blir stor och då tyckte hon att det var ju bra för då kunde ju hon gå till honom när hon blir sjuk. Men Stortroll sa då att det inte gick för han skulle bli en sån doktor som tar ut bebisar. Ungar är ju bra goa ibland, undrar vart han får allt ifrån....
Nu vid middagen sa han att han fått ryggskott, men det måste ju vara för att jag var hemma förra veckan med ryggskott. Men vart han har fått doktorsidén från vet jag inte.

Idag har jag börjat med mitt roliga arbete med vägföreningen. Jippie vad kul!!! *NOT* Eller jo det är kul när man har allt iordning och inte det kaos som jag ska reda ut nu.... Vi har som sagt haft datorhaveri där alla dokument försvann, så nu är det ju bara att börja om med allt... Men det går rätt bra måste jag säga, har bara en grej kvar att skriva på datorn sen är det bara att skicka iväg allt och sen är det klart för iår.


Näpp känner att jag har suttit här lite väl länge idag så jag ska nog ta och ta mig en dusch och sen krypa ner i soffan och mysa lite med sambon.

Just det älskade sambon har lyckats att smitta mig med sin förkylning, inte så kul.... I morse kändes det som om ens sista stund var kommen men nu känns det bättre, tur att jag inte fick hög feber denna gång.

Nä just det dusch var det ju.......


Natti natti!!
♥Madeleine♥


Kommentarer
Postat av: Ac

Synd att det inte blev några bilder från 70talsfesten men underbart att du hade det roligt! Det behöver du!

Vi ses snart, saknar våra samtal...

KRAM

2009-10-31 @ 11:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0