Den beryktade källaren

Ja idag är vi källaren och fixar och donar inför golvläggningen imorgon. För min del så går det betydligt bättre med allt idag än vad det gjorde igår. Jag har lyckats städa vårt oerhört skitiga sovrum så nu är det dammfritt här och sambon har kopplat in alla uttag och satt upp taklampan. Han är så duktig ibland den där jag bor med.
Sen har jag städat badrummet så nu ska vi sätta upp spegeln och tandborstmuggarna.
Ja och vad gör trollen den här dan då... Jo de terrar grannen som är i trädgården och fixar lite... Just nu har vi en liten paus för mat och vila. Lillfisan sover en sväng och Stortroll ritar sjöjungfruar, sambon glor på en repris av speedwayen från i tisdags och själv tänkte jag vara duktig och uppdatera bloggen lite.

Ja just det idag firar sambon och jag 7 år tillsammans. Så ikväll blir det mys mys framför GP:t.

Nähe nu var visst speedwayen slut och sambon kom ner och nu ska vi sätta upp lite tavlor i sovrummet och lite annat smått och gott. Bildbevis kommer senare jag lovar.

Adios på en stund!!!

Puss
♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Hella

Speedway det är romantik det ;)

2009-09-12 @ 16:21:46
Postat av: Mats

WOW, e bara förstummad att här står nå´t nytt!!!

2009-09-13 @ 10:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0